اپیک

خانواده ی آمواج با جدیدترین رایحه مردانه خود برای مردان از رموز شرق تجلیل کردند. ترکیب ادویه های نادر و رزینها که در جاده ابریشم حمل میشوند، این عطر خاور دور و خاورمیانه را پیش هم آورده است، و یک ائتلاف دراماتیک و هماهنگ ایجاد کرده است. این رایحه غلیظ دعوتی است به یک سفر دریایی خطرناک و عجیب. رایحه های آغازین Epic ، که پر از کندر، ادویه، هل، زعفران و درخت جوز هستند نور کم طلای بخارا و جواهرات سمرقند را منعکس می کنند... آنها ما را به پشت دیوارهای مرموز چین می برند. ما نمی توانیم کمک کنیم اما شجاعت و زیبایی ترکیب کندر آن را تحسین می کنیم. رایحه ای که در بوی اولیه و اصلی این عطر وجود دارد، ترکیبی ایجاد می کند که بقیه عناصر وافر و تیره را کنار هم جمع می کند. وقتی این رایحه خشک ، بلسانی و تند جمع شد، به نظر میرسد که هر یک از مواد تشکیل دهنده آن آن روی فریبنده و دلکش خود را نشان می دهند. Oud، نوعی صمغ، چوب صندل، نعناع هندی، مشک و ادویه های مختلف همه و همه از ترکیب شدن با کندر سود می برند. و وقتی Epic گارنتی می کند که عاشقان بخور خوشبو، طرفداران Oud و چرم را به هیجان می آورد باید یادداشت کرد. قبلی در سراسر گسترش و پخش رایحه وجود دارد و بعدی در پایه عمیق، شهوانی و شبانه سلطنت می کند. یک شاهکار مردانه که تاثیرش روی زنان کمتر از این نخواهد بود. شاید بتوان گفت که هدف ساخت این عطر با رایحه ای کلاسیک ، بیشتر آقایان میانسال بوده است ، اما می توان آن را رایحه ای مجذوب کننده ، کلاسیک و کاملا متفاوت برای نسل جوان که طرفدار رایحه های خاص و مردانه اند دانست.Amouage در سال 2009 توسط Randa Hammami طراح برجسته خود ، عطر Amouage Epic Man را به بازار عطر و ادکلن معرفی نمود .

نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : فلفل قرمز (Pink Pepper) ،هل (Cardamom) ،زعفران (Saffron) ،جوز (Nutmeg) ،زیره سیاه (Caraway) ،گل مورد سبز (Myrtle) ،ادویه گرز (Mace) ،رزین کندر هندی (Olibanum)

نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : گل شمعدانی (Geranium) ،رزین مر (Myrrh)

نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : عود (Agarwood) ،درخت پچولی (Patchouli) ،بخور (Incense) ،چرم (Leather) ،چوب صندل (Sandalwood) ،رزین استیراکس (Styrax) ،درخت سدر (Cedar) ،مشک (Musk) ،کرچک (Castoreum)