اسپایس بمب

پس از تولید موفق عطر زنانه فلاور بمب توسط برند ویکتور اند رولف نوبت به یک نمونه موفق و هیجان انگیز دیگر ولی اینبار مردانه توسط این برند شد تا به همگان نشان دهد خانه عطرسازی که میتواند عطری زنانه تولید کندامیتواند عطری مردانه تولیدمیکند تا دهان همه طراحان و طرفداران عطر باز بماند. عطرمردانه اسپایس بمب عطریست برونگرای شرقی با ترکیبات چوبی و رایحه‌های تند ادویه‌جات که در این مدت کوتاه توانسته در کنار تاپ‌ترین عطرهای جهان بایستد.این محصول استثنائی و به جرأت تک و خاص آقایان جوان و میانسال در سال 2012 و توسط Olivier Polgeتولید و به ثبت رسید. شیشه ی نارنجکی شکل آن به دلیل نت های تشکیل دهنده ی این عطرملایم وتلخ می باشدنت های تشکیل دهنده این عطر در ابتدا با ترنج ، گریپ فروت آغاز می شود . در نت میانی این عطر نوعی صمغ ، فلفل صورتی ، زعفران ، نوعی فلفل جامائیکائی قرار گرفته و نت نهایی این عطر را چرم ، تنباکو و خس خس تشکیل داده است .

ادویه ها ، نقش بزرگی را در اسپایس بمب بازی می کنند اما این ادویه ها را با انفجار فلفل های بنگ مارک جاکوب اشتباه نگیرید ! عطر دارچین شیرین شده با تنباکو یکی از رایحه های بسیار مهمی ست که با اولین اسپری از اسپایس بمب به مشام شما خواهد رسید . این ترکیب با کمی فلفل صورتی آمیخته شده و در ابتدا تا حدی رو به خنک باز می شود . خبری از ترنج و گریپ فروت نیست و رایحه دارچین موجود در عطر نیز ، از نوعی فلفل جامائیکائی تراوش می گردد .

همان طور که همگام با بازی نت ها پیش می روید ، چرم کم کم خود را در بستری گرم ، نرم و کرم مانند آشکار می کند و زعفران پر رنگ تر می شود . عطر دارچین به پس زمینه ای محو می رود و رایحه عطر ، تلخی دارو مانندی به خود می گیرد . خس تقریباً نقشی منفعل را در اسپایس بمب بازی می کند و چهره های اصلی در این نمایش ، زعفران ، فلفل جامائیکا ، چرم و تنباکو هستند .
رایحه گرم ، تلخ و شیرین و نرم آن چیزی ست که از اسپایس بمب به جا می ماند .